logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia - Mazowiecki Oddział Wojewódzki

  • A
  • A+
  • A++

Dla świadczeniodawcy

Dla lekarzy, farmaceutów oraz innych świadczeniodawców.

Drukuj

Jak uzyskać dostęp do SZOI?

Krok 1. Warunki

Warunki korzystania z Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI) określa REGULAMIN pobierz

 

Krok 2. Elektroniczna rejestracja

W celu uzyskania dostępu do Portalu należy dokonać elektronicznej rejestracji na stronie internetowej SZOI  https://szoi.nfz-warszawa.pl/ap-mzwi/

 

Krok 3. Proces rejestracji

Proces rejestracji rozpoczyna kliknięcie na link. Formularz rejestracyjny dla nowych podmiotów:

  • po prawej stronie poniżej okna logowania do systemu SZOI.

 

Krok 4. Wydrukowanie dokumentów

Rejestrację kończy wydrukowanie dokumentów:

  • formularz rejestracyjny (1 egzemplarz)
  • oświadczenie administratora (1 egzemplarz)
  • umowa o korzystanie z portalu NFZ (2 egzemplarze)

 

Krok 5.Podpisanie i wysłanie dokumentów

Formularz rejestracyjny, oświadczenie administratora i umowę o korzystanie z portalu NFZ w dwóch egzemplarzach należy podpisać oraz przesłać na adres:

Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Chałubińskiego 8
00 - 613 Warszawa
z dopiskiem Portal NFZ – SZOI

lub złożyć osobiście zapakowane w kopertę z umieszczonym dopiskiem Portal NFZ – SZOI w Kancelarii w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ – ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie.