Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim.
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu Terminy Leczenia.
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy!
W godzinach 8.00-16.00 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta.
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie lub zadaj pytanie korzystając z formularza kontaktowego.
Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
W godzinach 8.00–18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku.
Pamiętaj! Nie możesz złożyc skargi lub wniosku przez telefon, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.